Neler yeni

Şekilli kalçalar için sadece bu 4 hareketi uygulayın

  • Konbuyu başlatan NTV
  • Başlangıç tarihi
N

NTV

Şekilli kalçalar için sadece bu 4 hareketi uygulayın

İster evde ister spor salonunda yapabileceğiniz bu çok etkili 4 hareketi uyguladığınızda kısa sürede yararlarını görebileceksiniz. Şekil alması uzun zaman alan kalça bölgesi için, en çabuk şekilde etki edecek egzersizleri sizler için derledik.

DQ4E_A_Le0qjNR_ylF1y9w.jpg

Vücudumuzda şekil alması en uzun süren bölgelerden biri olan olan kalçalarımız için birbirinden faydalı 4 hareketimiz var. Önerilerimizi uygulamadan önce bir sağlık uzmanına danışmayı unutmayın
0Nedk80ZR0aNasYyugulUA.jpg

Sağlıklı ve besleyici öğünler tüketip yeterli miktarda da dinlenirseniz, sizin için hazırladığımız bu programın etkisini daha çok görebilirsiniz. Program hem ev hem spor salonunda yapılabilecek şekilde planlandı, fakat daha çok verim alabilmeniz adına egzersizlerimizi spor salonunda uygulamanızda fayda var.
-FPrsmI89kav-3C2rTasyQ.jpg

Bacaklarımızın tamamını çalıştıran bu hareket ayrıca en temel birkaç egzersizden biridir. Hem birden fazla kas grubunu çalıştırdığı için (Bileşik hareket), hem de antremanın başında gücümüz yerindeyken hareketi daha rahat yapabileceğimiz için bu egzersizi listemizin başına alıyoruz Bileşik hareketlerin neden önemli olduğunu öğrenmek istiyorsanız sizin için hazırladığımız galeriyi inceleyebilirsiniz
VMKQDLiZkE6mlY5YmKEERQ.jpg

4 SET 12 TEKRAR Ayaklarımızı omuz genişliğimize göre konumlandırıyoruz Eğilirken dizlerimizi hafif yana doğru açıyoruz Ağrlığımızı topuklarımıza veriyoruz Omurgamızı hareket boyunca dik tutuyoruz Bakışlarımızı karışıya konumlandırıyoruz Yukarıya doğru kalkarken nefes veriyoruz
lcAKgXEudkyhfXYHxO3_ow.jpg

4 SET 15 TEKRAR Bir ayağımızı sandalye ya da sehpaya koyuyoruz (diğer sette de öteki ayağımızı koyuyoruz) Önde olan bacağımızla yarım adım ileriye doğru atıyoruz Aşağıya doğru eğiliyoruz ve dizimizin eğildiğimizde 90 derece olmasına dikkat ediyoruz Aşağı doğru inerken nefes alıyoruz, yukarı doğru kalkarken nefes veriyoruz
Q-FwO79DNUOQ2rvzkc137w.jpg

4 SET 12 TEKRAR Sırtınızı diz seviyenizde olan bir yere yaslayın (Evdeyseniz) Sırtınızı bench sehpasına yaslayın (Spor salonundaysanız) Ağırlığınızı kasık bölgenize koyun ve oturuyormuş gibi aşağı çökün Yukarı kalkarken nefes verin Yukarı kalktığınızda kalçalarınızı 1 saniye boyunca şekilde sıkın
7aAfQgWe_EWbK92ZYdqUkw.jpg

Bu hareketi son sırada yapmamızın ilk sebebi; kas gelişimine katkı sağlayan...
Please login to view full content. Giriş yap veya üye ol.
 
Konular

10,243

Mesajlar

10,272

Kullanıcılar

17

Son üye

Liesesozy

Doğum Günün Kutlu olsun iyiki Doğdun MutLu Yıllar

Doğum Günün Kutlu olsun iyiki Doğdun MutLu Yıllar

duyarlı resimler
duyarlı resimler
duyarlı resimler
Üst Alt